معرفی بهترین مارک جارو شارژی ایستاده و دستی
نوشته شده توسط : عباسی

 معرفی بهترین مارک جارو شارژی

یکی از اصول مهم در خرید جارو شارژی انتخاب بهترین مارک جارو شارژی ایستاده (عصایی) و دستی از بهترین برند های ایرانی و خارجی است. برای اینکه بدانیم جارو شارژی چه مارک و برندی خوبه و چی بخریم؟ لازم است بدانیم که جارو شارژی چست و چه کاربردی های دارد. و در مرحله ی بعد انواع بهترین مارک جارو شارژی ایستاده (عصایی) و دستی از بهترین برند های ایرانی و خارجی را بشناسیم و از کیان آن ها متناسب با نیاز خود بهترین را انتخاب کنیم.برای خرید جارو شارژی مارک خوب لازمه تا با مشخصات و ویژگی های کامل و قیمت هر کدام آشنا شوید و طبق نیاز خود محصول مورد نظر را خریدداری کنید. به عنوان مثال عده ای به دنبال خرید بهترین مارک جارو شارژی ایرانی و خارجی، افرادی به دنبال خرید جارو شارژی ارزان قیمت و افرادی هم بدنبال خرید بهترین جارو شارژی ایستاده (عصایی) سیم دار دسته بلند یا دسته کوتاه و… هستند.

در پاسخ به سوال جارو شارژی چه مارکی خوبه که بخرم ؟ باید بگوییم که ابتدا بهترین مارک های جارو شارژی از برند های معتبر ایرانی و خارجی را همراه با مشخصات کامل و لیست قیمت بشناسید سپس در میان انواع  آن بر اساس نیاز خود و انتظاراتی که از یک جارو شارژی دارید آن را خریداری کنید.

جارو شارژی چیست؟ 

اگر می‌خواهید بدانید که جارو شارژی چیست و چه کاربرد دارد؟ باید در ابتدا کارایی و عملکرد و انواع آن را بشناسید. جارو شارژی و یا همان جارو های بی‌سیم، همانطور که از نامشان پیداست، محدود به پریز برق نیستند و اگر به‌طور کامل شارژ شوند، قابلیت استفاده تا مدت زمان مشخصی را دارند. قدرت جارو های شارژی متفاوت است و مدت زمانی که شارژ را نگه می‌ دارند نیز هم با هم فرق دارد. از لحاظ قیمت نیز جارو های شارژی مختلف هستند زیرا برند و مدل و کارایی آن ها با یکدیگر متفاوت است. امروزه در بیشتر خانه‌ها، از جارو شارژی به‌ تنهایی و یا در کنار جارو برقی‌ استفاده می‌ شود. از دیگر مواردی که جارو شارژی را تبدیل به یک وسیله کاربردی می کند، سبک وزنی آن است و درنتیجه کاربری آن نیز راحت تر است. البته بهتر است قبل از روشن کردن دستگاه جارو شارژی، زباله‌های بزرگ یا خیس را از زمین بردارید تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود و آسیب نبیند.

کاربرد جارو شارژی

جارو های شارژی یکی از این وسایل کاربردی هستند، که با توجه به طراحی ظریف و بی‌سیم بودن آن، می‌توانید از آن برای تمیز کردن پله‌ ها، لوازم داخلی، شکاف‌ ها، مبلمان، پرده، قفسه‌ ها و قسمت‌ های غیرقابل‌ دسترس و حتی ماشین خود استفاده کنید و به وسیله آن خاکروبی کنید. در بیشتر مواقع که می خواهید قسمت‌ های خانه مانند راه پله یا ماشین خود را تمیز کنید و محدودیت دسترسی به پریز برق را دارید، یک جاروی شارژی می توانید بیسترین کاربرد و کارایی را برایتان به ارمغان بیاورد. البته این جاروها ظرفیت و گنجایش کمتری نسبت به جارو برقی دارند و باید زود به‌ زود مخزن آن را تخلیه کنید و از آنجا که با باتری کار می‌کنند، عمر باتری آن‌ها نیز محدود است. معیاری که بیشترین تأثیر در خرید جارو های شارژی را دارد، قدرت و عمر باتری آن‌ها می‌باشد. پس ر هنگام خرید جارو شارزی تمام معیار های آن را بررسی کنید تا بتوانید بهترین مارک جارو شارژی را با قیمت مناسب و بروز خریدداری نمایید.

بهترین مارک جارو شارژی

یکی از عمده ترین موارد تاثیر گذار بر روی قیمت جارو شارژی، بررسی بهترین مارک و برند تولیدکننده جارو شارژی است. این سوال که جارو شارژی چه مارکی خوبه؟ برای بیشتر کاربران مطرح است. ما در این قسمت بیش از 10 مدل از بهترین مارک ها و با کیفیت ترین جارو شارژی های برتر سال را به شما عزیزان معرفی می کنیم. جهت مشاهده قیمت روز مدل مورد نظرتان میتوانید بر روی نام محصول کلیک نمایید.

بهترین جارو شارژی ایستاده

جارو شارژی ایستاده یا عصایی یکی از بهترین مدل های جاروشارژی است که خود انواع گوناگونی دارد. این مدل جارو شارژی دارای دسته ای به شکل پارو بوده و امکان استفاده از آن به شکل ایستاده و عصایی هم وجود دارد. این جارو حتی برای تمیز کردن بخش بزرگتری از منزل هم جوابگو است و وزن بیشتری را نبت به جارو شارژی دسته کوتاه به خود اختصاص داده است. جارو های دسته‌ بلند (ایستاده – عصایی)، به‌طور اختصاصی برای تمیز کردن کف به‌کار می‌آیند و با بدون این‌که احتیاج باشد خم شوید، می‌توانید کف زمین را برق بیندازید. این مدل جارو، برای افرادی که با مشکلات کمر، گردن و زانو دست‌به‌گریبان هستند و نمی‌توانند راحت خم شوند، وسیله‌ای ایده‌آل تلقی می‌شود.

بهترین جارو شارژی مارک بوش

برند بوش دارای مدل‌ های مختلفی است. برخی از ویژگی‌ های جارو شارژی بوش اصل آلمان عبارت است از: قابلیت تبدیل شدن به جارو شارژی عصایی (ایستاده) و دستی را دارد. همچنین شما می‌ توانید میزان شارژ دستگاه را از قسمت نشانگر باتری متوجه شوید. این دستگاه جارو شارژی قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد، برای استفاده روزانه مناسب است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین مارک جارو شارژی بوش اصل المان را با قیمت روز از فروشگاه اینترنتی شیکومال خریداری کنید.

1- جارو شارژی بوش اصل آلمان مدل BCH6ZOOO

قیمت جارو شارژی بوش اصل آلمان

جارو شارژی بوش مدل BCH6ZOOO جزء حرفه ای ترین و بهترین مارک جارو شارژی ایستاده اصل آلمان شرکت BOSCH دارای باتری 25.2 ولت و برخورداری از سری Athlet ProAnimal با قیمت خرید مناسب و کیفیت فوق العاده میباشد. جاروشارژی بوش آلمان مدل BCH6ZOOO علاوه بر کارکرد بالا، قطعات و لوازم جانبی تکمیلی دارد. دسته ارگونومیک این جارو شارژی در کنار وزن سبک و بدنه قابل انعطاف آن، موجب استفاده آسان و راحت از دستگاه میشود و میتوان انواع سطوح مانند فرش ، موکت ، پارکت و حتی زیر مبلمان را نظافت نمود. جارو شارژی BOSCH دارای 3 سطح مکش میباشد که متناسب با میزان کثیفی و نوع سطوح میتوانید میزان مکش را توسط کلید کشویی روی دسته تنظیم نمایید.

2- جارو شارژی بوش مدل  BCH6L2560

جارو شارژی بوش مدل bch6l2560

nvجارو شارژی بوش مدل BOSCH Athlet BCH6L2560 جزء بهترین و حرفه ای ترین  با قیمت خرید مناسب و کیفیت بی نظیر است که نهایت کارایی را برای شما به ارمغان می آورد. دسته ارگونومیک  در کنار وزن سبک و بدنه قابل انعطاف آن ، موجب استفاده آسان و راحت از دستگاه میشود و میتوان انواع سطوح حتی زیر مبلمان را نظافت نمود. جاروشارژی بوش دارای 3 سطح مکش میباشد که متناسب با میزان کثیفی و نوع سطوح میتوانید میزان مکش را توسط کلید کشویی روی دسته تنظیم نمایید.

3- جارو شارژی بوش سری 6 مدل BCH86PET1

جارو شارژی بوش ایستاده مدل BCH86PET1





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: